WeLCoMe To My WorLD

Tuesday 7 May 2013

PoSMeN - PoSTaGe - PoSMeN


Tengah tgu poslaju....sepatutnya jumaat lepas dah sampai tp x tahu mana silapnya diorg anta balik ke Batu Caves pd hari sabtu nya...smlm bila aku call blh plk cakap "banyak brg yg nak kena delivery so brg cik t'paksa delay dulu kalau nak jgk cik dtg sini ambik..."...what the heck!!! aku dah angin 1 badan...bkn tu kerja korg ke??? klo nak kena pgi sana ambil sdiri baik korg x payah jdi posmen...dr posmen tu tukar ke infoline service je... ada brg sampai call n ckp "brg dah sampai sila ambik"...grrrrr... aku dah rasa nak fire sedas 2 tp aku tahan je...masih respect lagi kat org lain... setahu aku lh kan poslaju ni biasanye ambik masa 2 hari je n diorg kena hantar postage terus ke rumah siap ambik signature bagai, kan??? n klo time diorg anta tu kita xde barulh kita kena ambik sendiri brg dkt pos office...tp yg jadi problemnye...aku dari hari khamis lagi dah stay x ke mana2...time bila plk diorg dtg aku pun x tau...haila...

No comments:

Post a Comment

HoT PoSTs

MyWoRdS

PLaYLiST